موهای سفید و شامپوهای معجزه گر

به گزارش هوای اصفهان، شرکت های تجارتی این روزها برای آنکه محصولات خود را به فروش برسانند دست به تبلیغات وسیعی در خصوص شامپوهایی که می توانند موهای سفید شما را دوباره به حالت اولیه و رنگ اولیه برگردانند می زنند اما اینها همه تبلیغ است و واقعیت ندارد. تنها سفیدشدن موهایی که به دلیل بیماری باشد، درصورت بهبود آن بیماری خاص، قابل برگشت

موهای سفید و شامپوهای معجزه گر

موهای سفید و شامپوهای معجزه گر

نویسنده:دکتر غلامحسین غفارپور متخصص پوست و مو

وقتی به طور طبیعی با بالا رفتن سن فرایند سفید شدن موها آغاز می گردد، این سفیدشدن دایمی و برگشت ناپذیر است.

شرکت های تجارتی این روزها برای آنکه محصولات خود را به فروش برسانند دست به تبلیغات وسیعی در خصوص شامپوهایی که می توانند موهای سفید شما را دوباره به حالت اولیه و رنگ اولیه برگردانند می زنند اما اینها همه تبلیغ است و واقعیت ندارد. تنها سفیدشدن موهایی که به دلیل بیماری باشد، درصورت بهبود آن بیماری خاص، قابل برگشت است. وقتی رنگدانه مو از دست رفت و غیرفعال شد، موهای ساخته شده که از پیاز مو رشد می نمایند به رنگ سفید هستند. کاری که این شامپوها انجام می دهند، آن است که موی شما را به طور نامحسوس با موادرنگی که دارند، رنگ می نمایند. به مرور موهای سفید، رنگ خاکستری می گیرد و شما می گویید عجب شامپوی معجزه گری!

این شامپوها حاوی مواد رنگی هستند، نه چیز دیگر. انگار خود شما رنگ مو خریداری کنید و موهایتان را رنگ کنید. نه این محصول ها و نه هیچ دارویی توان این را ندارد که سلول های غیرفعال سازنده رنگ دانه موها را دوباره فعال کند. همان طور که گفتم، در بعضی بیماری ها شاهد سفید شدن دسته ای از موها هستیم؛ بیماری های غدد درون ریز، بیماری های سیستم عصبی، شوک روحی و فیزیکی، بی حسی و بعضی بیماری های شدید مانند مالاریا و آنفلوآنزا و... امکان دارد به طور برگشت پذیر باعث سفیدشدن موهای شما شوند. اقدام های تشخیصی و درمانی به موقع در این بیماری ها می تواند یاری کند هم زمان با تغییر شدت بیماری توانایی ساخت رنگ دانه ریشه مو هم تغییر کند و همزمان با رشد موی تازه از پیاز مو رنگ طبیعی به موها برگردد.

خلاصه، گول این تبلیغات را نخورید و اگر هم از این گونه محصول ها استفاده می کنید بدانید که معجزه ای در کار نیست بلکه آنها موی شما را به صورت تدریجی رنگ می نمایند. همین و بس.

منبع: www.salamat.com

منبع: راسخون

به "موهای سفید و شامپوهای معجزه گر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موهای سفید و شامپوهای معجزه گر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید