حضور بازار اینترنتی صنایع دستی سارای درنمایشگاه ارزروم تورکیه

به گزارش هوای اصفهان، خبرگزاری خبرنگاران-خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از حضور بازار اینترنتی صنایع دستی سارای در نمایشگاه ارزروم تورکیه خبر داد.

حضور بازار اینترنتی صنایع دستی سارای درنمایشگاه ارزروم تورکیه

به گزارش خبرنگارما از تبریز؛ احمد حمزه زاده روز سه شنبه 17 اسفندماه 1400 ضمن اعلام این خبر گفت: بازار آنلاین صنایع دستی سارای با هدف ایجاد پلتفرمی برای فروش دست سازه های اصیل و باکیفیت هنرمندان و صنعتگران ایرانی راه اندازی شده است. بهره گیری از فناوری های روز دنیا در راستای توسعه بازار آنلاین سارای و ایجاد روابط پایدار با شرکای تجاری داخلی و خارجی برای افزایش سهم از بازار از طریق کانال های مارکتینگ و فروش در سطح بین الملل یکی از ویژگی های شاخص این بازار اینترنتی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه به حضور بازار اینترنتی سارای در نمایشگاه صنایع دستی ارزروم تورکیه اشاره کرد و گفت: احیای فرهنگ، سنت و صنایع دستی قدیمی و تلفیق آن با دنیای مدرن امروز از طریق ارائه صنایع دستی دارای گواهی اصالت گام موثری است که سارای برای شناساندن هر چه بیش تر صنایع دستی برمی دارد، به همین علت این بازار طی هفته جاری در نمایشگاه صنایع دستی ارزروم تورکیه به تحقق این هدف مهم خود می پردازد.

حمزه زاده گفت: چشم انداز بازار آنلاین صنایع دستی سارای ایجاد یک بیزینس صنایع دستی با ارتباطات گسترده ای در سطح B2B و B2C است. ایده این بیزینس براساس برقراری ارتباط با تجار صنایع دستی و عرضه صنایع دستی در کشورهای همسایه ایران به ویژه تورکیه، که فرهنگ آن بسیار نزدیک به فرهنگ کشور ما است، پایه گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حضور بازار اینترنتی صنایع دستی سارای درنمایشگاه ارزروم تورکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بازار اینترنتی صنایع دستی سارای درنمایشگاه ارزروم تورکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید