14 گلی که کرونا از مسی دزدید!

به گزارش هوای اصفهان، اگر بحران کرونا وجود نداشت مهاجم بارسلونا می توانست مانند سال های گذشته در سه ماه پایانی فصل بدرخشد و برای تیمش گلزنی کند.

14 گلی که کرونا از مسی دزدید!

به گزارش هوای اصفهان و به نقل از بی ساکر، هنوز تاریخ مشخصی برای بازگشت فوتبال در اروپا وجود ندارد. این در حالی است که لالیگای اسپانیا میخواهد مسابقات را از ششم، هفتم ژوئن (اواسط خرداد) از سر بگیرد. اگر این اتفاق رخ داد و زمانی که سازمان بهداشت تضمین کرد شیوع وجود ندارد می توان دوباره از تماشای بازی لیونل مسی و دیگر بازیکنان لذت برد.

چه فوتبال از سر گرفته شود چه نشود به نظر نمی رسد در ماه های آوریل و می (اواسط فروردین تا اواسط خرداد) در اسپانیا مسابقاتی برگزار شود. از سیزدهم مارس (23 اسفند) دیگر رقابتی در این کشور اروپایی برگزار نشد. مسی همواره در ماه های پایانی لالیگا می درخشد. تعداد گل های ستاره بارسلونا در یک دهه اخیر در این دوره به 139 می رسد. میانگین گل های بازیکن آرژانتینی از سیزدهم مارس تا ژوئن به 14 گل می رسد. یعنی هر شش روز یک گل به ثمر می رساند. این آمار اهمیت مسی را در روزهای مشخص کننده فصل نشان می دهد.

کاپیتان بارسا 26.18 درصد گلهایش را در آن موقع ذکر شده به ثمر رسانده است. از 531 گلی که از سال 2010 تا 2019 وارد دروازه حریفان نموده است 139 گل متعلق به این دو ماه و نیم است. این بازیکن میانگین 53.1 گل در هر سال را به نام خود ثبت نموده است.

مسی از سیزدهم مارس تا ژوئن سال گذشته توانست 17 بار گلزنی کند. او یک سال قبل از آن 13 گل به ثمر رساند و در سال 2017 توانست 15 گل به ثمر برساند و این آمار در سال 2016 تنها پنج گل بود. با این حال یک سال پیش از آن 17 بار دروازه حریفان را باز نموده بود و در سال 2014 این آمار به 13 رسید. آسیب دیدگی ها در سال 2013 روی عملکرد ستاره آرژانتینی تاثیر داشتند و این بازیکن تنها هفت گل به ثمر رساند. بهترین آمارش به سال 2012 برمی شود که توانست 23 بار گلزنی کند. او هشت گل در سال 2011 و 21 گل در سال 2010 به ثمر رساند.

فوتبال اسپانیا به شدت از بحران کووید 19 خسارت دیده است. اگر فوتبال از سر گرفته نشود کرونا می تواند 14 گل را از مسی بدزدد. اگر بازی های باقی مانده برگزار شوند ستاره آرژانتینی فرصت دارد در تابستان برای تیمش گلزنی کند و دوباره یک آمار خوب را به ثبت برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "14 گلی که کرونا از مسی دزدید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 گلی که کرونا از مسی دزدید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید