تکلیف ادامه رقابت های سری آ معین شد

به گزارش هوای اصفهان، با اعلام لگا(سازمان لیگ ایتالیا) تعطیلی مسابقات سری آ به هیچ وجه در دستور کار قرار ندارد و باشگاه ها موافقت خود را با از سرگیری رقابت ها بعد از بهبود شرایط اعلام نموده اند.

تکلیف ادامه رقابت های سری آ معین شد

به گزارش گروه ورزشی هوای اصفهان، ایتالیا جز اولین کشورهای قاره اروپا بود که ویروس کرونا به آن نفوذ کرد و مسائل زیادی را در این کشور به وجود آورد. از طرف دیگر کرونا باعث شد مسابقات فوتبال در کشور ایتالیا به حالت تعلیق در بیاید و تا به حال نیز زمان دقیقی در رابطه با آغاز مجدد بازی ها تعیین نشده است.

طی هفته های اخیر صحبت هایی در رابطه با احتمال لغو کامل مسابقات سری آ مطرح شد. موضوعی که حالا با واکنش لگا(سازمان لیگ ایتالیا) روبرو شده است. این سازمان در بیانیه پیرامون این موضوع آورده است: این سازمان امروز تشکیل جلسه داد و هر 20 باشگاه حاضر در سری آ به شکل تصویری موافقت خود را با از سرگیری و انتها یافتن کامل مسابقات اعلام کردند و هدف مورد نظر انتها یافتن فصل 20-2019 خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: اگر دولت این اجازه را بدهد و با رعایت کامل مسائل ایمنی و پزشکی مسابقات از سر گرفته خواهد شد. از سرگیری فعالیت های ورزشی به اصطلاح در فاز دوم مطابق با پروتکل های فیفا و یوفا و پزشکی خواهد بود. همچنین برای حفاظت از سلامتی بازیکنان و دیگر اعضا تمام دستورات لازم اتخاذ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تکلیف ادامه رقابت های سری آ معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف ادامه رقابت های سری آ معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید