اخبار مجلس

سازوکار دریافت مالیات از پزشکان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سازوکار مالیات پزشکان شاغل در مراکز درمانی اعم از دولتی، خصوصی، وابسته به نهاد های عمومی، نیرو های مسلح، خیریه ها و شرکت های دولتی را معین کردند.

8 اسفند 1401

حقوق سربازان 5 میلیون تومان می گردد؟

جام جم نوشت: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش حقوق سربازان به 5 میلیون تومان اطلاع داد.

17 بهمن 1401

تاکید سران قوا بر هوشیاری ملت در برابر خبرسازی های دروغ

سران قوای سه گانه در نشست مشترک بر ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر ملت فهیم ایران در برابر خبرسازیهای بدون سند و دروغپردازیهای دشمنان با هدف ایجاد اختلاف میان مسئولان کشور و تشویش اذهان عمومی تاکید کردند.

12 آذر 1401

رسانه 10 هزار میلیارد تومانی؛ صداوسیما چه درآمد هایی را پنهان می کند؟

هم میهن نوشت: صداوسیما یکی از مجموعه های بزرگ فصل رسانه در بودجه عمومی دولت است. تقریبا 90 درصد از اعتبارات بخش رسانه به صداوسیما می رسد، با این حال این بودجه دولتی فقط نیمی از هزینه های این سازمان عریض و طویل را پوشش می دهد و مابقی باید از محل تبلیغات تامین...

2 آذر 1401

مجلس با واردات خودرو از منطقه ها آزاد مخالفت کرد

ورود خودرو به کشور از سال 97 متوقف شد؛ به طوری که دولت در این دو سال درآمدی از ناحیه واردات این محصولات در بودجه برای خود در نظر نگرفته بود. با توجه به اعمال تحریم های بین المللی دولت به منظور ساماندهی ارزی کشور از همان سال های 97 مطرح کرد که برنامه ای برای...

8 مرداد 1401

موافقت مدیر عامل ایران خودرو با آزادسازی واردات خودرو

به گزارش خبرنگاران، مهدی خطیبی گفت: خودروسازان باید رقابت داشته باشند و محصولات ایران خودرو باید با استفاده از تکنولوژی روز جهان بهبود پیدا کند.

29 خرداد 1401

سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومانی برای پروژه های کشاورزی استان مازندران

تهران (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در مورد پروژه های مختلف بخش کشاورزی در استان مازندران در سفر ریاست جمهور به این استان اطلاع داد.

15 خرداد 1401

پیگیری برطرف معضل بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از انجام اقداماتی جهت برطرف معضل بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان اطلاع داد.

13 اسفند 1400

درج قیمت فراوری بر روی 14 قلم کالا، الزامی شد

در راستای شفاف سازی قیمت به وسیله درج قیمت فراوری بر 14 قلم کالا، دستورالعمل عرضه این اقلام را به اتحادیه ها و اتاق های اصناف سراسر کشور خاطرنشان کرد.

2 اسفند 1400

سند تحول دولت مردمی به زودی رونمایی و ابلاغ می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی دولت گفت: سند تحول دولت مردمی متشکل از 37 موضوع کلان به زودی و احتمالا هفته آینده رونمایی و ابلاغ می گردد.

27 دی 1400

خبرهای مهم برای بورس امروز

به گزارش خبرنگاران، در حالی که روز گذشته سیگنال های مثبتی برای بازار سرمایه وجود داشت باید دید بورس امروز تحت تاثیر چه اخباری است.

16 دی 1400

نام ایران در لیست 10 کشور با بالاترین سرعت رشد تورم

تهران (پانا) - رئیس اتاق ایران، انفعال نسبت به ضرورت اصلاحات اقتصادی را عامل تشدید وخامت شاخص های اقتصادی می داند و می گوید تعالی اقتصاد بدون بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی ممکن نخواهد بود.

21 مهر 1400

حسام مقصودلو: نگاه ما در آینده باید به سمت شهرداریِ باز باشد

مشاور ارشد مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن برشمردن الزامات تحول در خدمات دیجیتالی بر برون سپاری فعالیت ها در شهرداری تاکید نمود.

14 مرداد 1400

رئیس کمیته استیناف: هنوز پرونده دربی و بازی سپاهان - پرسپولیس به دست ما نرسیده است

رئیس کمیته استیناف اعلام نمود تا به امروز پرونده اعتراض باشگاه پرسپولیس به رأی دربی و ملاقات مقابل سپاهان به این کمیته ارجاع داده نشده است.

7 تیر 1400

دهمین روز متوالی اعتراضات مردم کلمبیا به لایحه اصلاح مالیاتی، فقر و نابرابری

خبرگزاری خبرنگاران- جمعه، دهمین روز اعتراضات در کلمبیا بود که با رد لایحه اصلاح مالیاتی مصوب ایوان دوکو، رئیس جمهور این کشور توسط معترضان آغاز شد.

6 خرداد 1400

آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی امشب، 14 بهمن ماه خاتمه می یابد خبرنگاران

آخرین مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی امشب، 14 بهمن ماه 99 پایان می یابد.

4 فروردین 1400

ماجرای اجازه دادن به بهزادنبوی برای سخنرانی کردن در حیاط زندان!

خبرنگاران: بهزادنبوی فعال سیاسی اصلاح طلب و از چهره های مبارز ضد رژیم شاهنشاهی گفت وگویی با روزنامه شرق انجام داده است.

13 دی 1399

امیری: تعدادی از نمایندگان رئیس جمهوری را هدف قرار داده اند

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان این که در شرایط امروز کشور به اتحاد و انسجام احتیاج داریم، گفت امروز ما به همکاری قوای دیگر، نیروهای مسلح و به راهنمایی رهبر انقلاب اسلامی به شدت احتیاجمند هستیم و امیدواریم با درک شرایط همه در کنار یکدیگر...

10 آذر 1399

محدودیت هایی که از امروز در قم اعمال می شوند چیست؟

طبق مصوبات ستاد مدیریت بحران استان قم و دستور استاندار، برخی محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته از امروز پنجشنبه 10 مهرماه در استان قم اعمال می شود و بعدا درباره تمدید یا لغو آنها تصمیم گیری مجدد خواهد شد.

14 آبان 1399

برو دنبال کارت چرا به مجلس آمدی؟!

جلسه آنالیز صلاحیت وزیر پیشنهادی با میدان داری مخالفان آغاز شد و درنهایت وزیر پیشنهادی از راهی شدن به ساختمان وزارت صمت بازماند.

10 مهر 1399
تعداد: (27)