شروع فراوری جنگنده های جدید سوخو-35 روسی برای مصر

به گزارش هوای اصفهان، منابع خبری نظامی-دیپلماتیک در روسیه از شروع فرایند فراوری جدیدترین جنگنده های سوخو-35 بر اساس قرارداد منعقده با مصر خبر دادند، البته این مسئله هنوز بطور رسمی مورد تأیید قرار نگرفته است.

شروع فراوری جنگنده های جدید سوخو-35 روسی برای مصر

به گزارش گروه بین الملل هوای اصفهان، یک مقام مطلع نظامی-دیپلماتیک به خبرگزاری تاس گفته است که روسیه فراوری جدیدترین جنگنده های سوخو-35 بر اساس قرارداد منعقده با کشور مصر را شروع نموده است.

این منبع خبری گفت: در کارخانه هواپیماسازی کامسومولسکی-آمور معروف به کارخانه گاگارین، کار فراوری جنگنده های سوخو-35 که برای تحویل به نیروی هوایی مصر براساس قراردادی منعقد شده در سال 2018 با مقامات قاهره اختصاص دارد، از هم اکنون شروع شده است.

به گفته وی، زمان تحویل نخستین هواپیما به طرف مصری به دلیل محدودیت های اعمال شده در شرایط همه گیری ویروس کرونا در دنیا هنوز تعیین نشده است.

خبرگزاری تاس هنوز نتوانسته تأیید رسمی اطلاعات ارائه شده توسط منبع خبری خود را از مقامات مسئول دریافت کند.

این مسئله که مصر تصمیم به خرید جنگنده های سوخو-35 روسی گرفته است، در ماه مارس سال 2019 از سوی منابع مطلع روزنامه کامرسانت در مجتمع صنایع نظامی روسیه گزارش شده است. بر اساس این اطلاعات، قاهره میخواهد دهها جنگنده به ارزش حدود دو میلیارد دلار از طرف روسی خریداری کند. امضای چنین توافقنامه ای هم به طور رسمی مورد تایید قرار نگرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع فراوری جنگنده های جدید سوخو-35 روسی برای مصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فراوری جنگنده های جدید سوخو-35 روسی برای مصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید