افزایش قیمت لوازم خانگی غیرقانونی است

به گزارش هوای اصفهان، مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت که افزایش قیمت لوازم خانگی، بدون مجوز وزارتخانه بوده و غیرقانونی است.

افزایش قیمت لوازم خانگی غیرقانونی است

به گزارش ایسنا، پیش تر رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفته بود شنیده ها حاکی از این است که شرکت ها می خواهند پنج درصد محصولات خود را گران نمایند و در روز های اخیر هم گزارش هایی از افزایش قیمت بعضی شرکت ها منتشر شده، اما دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی دیروز گفت که طی دو ماه گذشته درخواستی برای افزایش قیمت به این انجمن ارسال نشده است. بر این اساس و با توجه به اظهارات امروز یکی از معاونان وزارت صمت، به نظر می رسد افزایش قیمت لوازم خانگی خودسرانه بوده است.

در این رابطه کیوان گردان، مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت، در یک برنامه تلویزیونی گفت: تولیدنمایندگان لوازم خانگی در امسال افزایش قیمت نداشتند. بعد از دستور وزیر صمت درباره آنالیز افزایش قیمت در بازار لوازم خانگی، بسیاری از شرکت ها را آنالیز کردیم. خیلی از شرکت ها افزایش قیمت نداشتند.

اما به گفته وی بعضی شرکت ها افزایش قیمت چهار تا پنج درصدی داشته اند که تذکر لازم به آن ها داده شد.

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت در ادامه تاکید نمود که هرگونه افزایش قیمت در سطح عرضه لوازم خانگی، قبل از آنالیز کارشناسی از سوی وزارت صمت و صدور اجازه برای افزایش قیمت، غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می گردد.

وی در خاتمه تاکید نمود که وزارت صمت هنوز هیچ اجازه ای برای افزایش قیمت صادر نکرده و افزایش قیمت های اعمال شده در حال حاضر غیرقانونی است.

منبع: فرارو

به "افزایش قیمت لوازم خانگی غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت لوازم خانگی غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید