اولویت مردم در انتخابات 1400 تولید ثروت برای عموم و جلوگیری از انحصار است

به گزارش هوای اصفهان، یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی توزیع ثروت و امکانات اقتصادی برای همه مردم و جلوگیری از انحصار را از جمله اولویت های مردم برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عنوان نمود.

اولویت مردم در انتخابات 1400 تولید ثروت برای عموم و جلوگیری از انحصار است

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با هوای اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 در خرداد سال آینده گفت: آنچه مردم انتظار دارند و اولویت شان است این است که از بُعد اقتصادی بستر و زمینه تولید ثروت برای عموم مردم جامعه فراهم شود.

وی افزود: اصلاح فرایند اقتصادی و توزیع امکانات اقتصادی برای همه و جلوگیری از ایجاد انحصار برای افراد خاص به جهت داشتن ثروت بیشتر یا دسترسی آسان به اطلاعات و یا وابستگی به افراد خاص از جمله مواردی است که مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری انتظار دارند و در واقع مطالبه آن ها این است که روال فعلی ادامه نیابد.

کننده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: مردم همچنین از مجلس انتظاراتی دارند ولی برابر آنچه قانون اساسی به عنوان میثاق ملی معین کرده مجلس جایگاه قانون گذاری، حمایتی و نظارتی در مسائل کشور دارد و جایگاه اجرایی بر عهده رئیس جمهور است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس یادآور شد: مردم به این نگاه می کنند که چه کسی در گذشته صداقت بیشتری داشته و با مردم روراست بوده و به سمت او اقبال خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولویت مردم در انتخابات 1400 تولید ثروت برای عموم و جلوگیری از انحصار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت مردم در انتخابات 1400 تولید ثروت برای عموم و جلوگیری از انحصار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید