اینزاگی: کاملاً حق مان بود به فینال صعود کنیم، شادترین جشن تولد عمرم را تجربه خواهم کرد

به گزارش هوای اصفهان، سرمربی لاتزیو پیروزی تیمش برابر همشهری قرمزپوش در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را حق شاگردانش و نتیجه ای عادلانه دانست.

اینزاگی: کاملاً حق مان بود به فینال صعود کنیم، شادترین جشن تولد عمرم را تجربه خواهم کرد

به گزارش هوای اصفهان، لاتزیو اگر در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 به رم باخت اما به لطف پیروزی 2 بر صفرش در بازی رفت، در مجموع 4 بر 3 برد و به فینال صعود کرد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو در واکنش به دستاورد مهم تیمش که سهمیه لیگ اروپا را برای شاگردانش تضمین می نماید، به شبکه اسکای اسپورت گفت: می دانیم که دست به کاری خارق العاده زده ایم، چون واقفیم بردن دربی یعنی چه، آن هم بازی که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر رم. طوری بازی می کردیم که انگار در خانه خودمان هستیم نه رم. صعود به فینال حق لاتزیو بود. طرفداران ما فوق العاده ما را حمایت کردند. می خواهم از بازیکنانم تشکر کنم، از اولین تا آخرین نفر شان. فردا احتمالاً شادترین جشن تولد عمرم را تجربه خواهم کرد.

اینزاگی که امروز (چهارشنبه) 41 ساله می گردد، به لاتزیو یاری کرد که برای سومین بار در 5 فصل گذشته به فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کند. او در تمجید از سرگئی میلین کوویچ و چیرو ایموبیله که هر دوی آنها در بازی رفت هم گل زده بودند، گفت: چیرو با اینکه درد داشت و پزشکان نگران وضعیتش بودند مانند یک گلادیاتو واقعی بازی کرد. او دندان هایش را به هم فشرد و با زدن گل دوم، کار را یکسره کرد. با توجه به اینکه ما در جدول سری A هم چهارم هستیم و الان به فینال جام حذفی رسیده ایم، فکر می کنم که در نهایت توانسته باشیم، کارهای خوبی انجام دهیم. از قلم نیاندازید که لاتزیو در این فصل جنوا، اینتر و رم را حذف نموده و یک پیروزی هم در سن سیرو کسب کرد. بنابراین بازیکنان شایسته تمجید هستند. حالا ما در فینالی که در استادیوم المپیکو برگزار می گردد هستیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام تیم حریف مان می گردد.

تیم های ناپولی و یوونتوس امشب برای معین دیگر فینالیست جام حذفی ایتالیا در حالی در شهر ناپل به مصاف هم می فرایند که بازی رفت شان در تورین را یووه با نتیجه 3 بر یک برد.

منبع: تسنیم

به "اینزاگی: کاملاً حق مان بود به فینال صعود کنیم، شادترین جشن تولد عمرم را تجربه خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: کاملاً حق مان بود به فینال صعود کنیم، شادترین جشن تولد عمرم را تجربه خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید