بزک کردن زندگی روزمره در ژاله افتتاح شد

به گزارش هوای اصفهان، نمایشگاه آثار مولود عکاف زاده با عنوان بزک 28 آبان در گالری ژاله افتتاح شد.

بزک کردن زندگی روزمره در ژاله افتتاح شد

به گزارش گروه فرهنگی هوای اصفهان به نقل از روابط عمومی گالری، مجموعه آثار مولود عکاف زاده با عنوان بزک در گالری ژاله به نمایش عایدی.

در این نمایشگاه 23 اثر وجود دارد که در خلق آن ها از ترکیب مواد، آکریلیک، چاپ و دوخت استفاده شده است. آنچه در این تابلو ها دیده می گردد طراحی های سیاه و سفید فیگوراتیوی است که در زمینه اثر قرار گرفته اند و افرادی را در زندگی روزمره خود نشان می دهد. در لایه بعدی با استفاده از نخ های رنگارنگ، گلدوزی هایی با دست صورت گرفته که اشیاء مختلف را در کنار گل و گیاه های برآمده از نقوش اسلیمی و ختایی نشان می دهد.

عکاف زاده درباره آثار این مجموعه گفت: سعی کردم تجربه زیسته خود و آنچه در اطرافم هست را به نوعی درکارهایم وارد کنم. فضای خانه، محیط داخل آن، آدم ها واشیایی که در خانه هستند برای من اهمیت داشت و همین عناصر در کارهایم دیده می گردد.

وی با اشاره به علت استفاده از دوخت در آثارش گفت: من علاقه زیادی به کار با پارچه داشتم و با استفاده از تکه پارچه ها و کلاژ آن ها آثاری را به وجود می آوردم. رفته رفته از کوک زدن برای اتصال پارچه ها استفاده کردم و به مرور دوخت و گلدوزی به شکل جدی تری وارد کارم شد. دوختن با تکرار و مداومت همراه است و این کار کردن آرام و ممتد باعث می گردد فرصتی برای تفکر داشته باشم و همه این ها علت جذابیت این تکنیک برای من است.

نمایشگاه بزک تا 8 آذر در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک 4 برپاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بزک کردن زندگی روزمره در ژاله افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزک کردن زندگی روزمره در ژاله افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید