خاطره فریبا متخصص از خسرو شکیبایی درباره عکس انداختن با مردم

به گزارش هوای اصفهان، فریبا متخصص با انتقاد از اینکه هنوز هم بسیاری پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا را رعایت نمی نمایند و از بازیگران درخواست عکس سلفی دارند، در عین حال خاطره ای از مرحوم خسرو شکیبایی درباره عکس دریافت بازیگران با مردم را روایت کرد که البته به دوران قبل از کرونا مربوط می شد.

خاطره فریبا متخصص از خسرو شکیبایی درباره عکس انداختن با مردم

این بازیگر از دوران قرنطینه به عنوان روزهایی یاد کرد که زمان فراغتی یافته برای کارهایی که همواره دوست داشته انجام دهد و اظهار کرد: درد مشترکی که در اثر انتشار ویروس کرونا در سراسر دنیا ایجاد شد، افراد را به هم نزدیک تر کرد.

متخصص با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای ممانعت از شیوع ویروس کرونا، در این زمینه یادآور شد: چندی پیش در پروژه ای بودیم و متاسفانه افراد زیادی نزدیک شدند که با بازیگران عکس بگیرند. در این دوران همین عکس دریافت و نزدیک شدن ها که البته از روی محبت مردم هم هست، متاسفانه می تواند باعث انتشار بیماری گردد.

او که در برنامه دست در دست حاضر شده بود، درگذشت فوتبالیست باسابقه کشورمان، مهرداد میناوند را تسلیت گفت و برای علیرضا انصاریان سلامتی آرزو کرد.

این بازیگر در عین حال به خاطره ای مشترک با خسرو شکیبایی در دوران قبل از کرونا اشاره نمود و گفت: در پروژه ای با زنده یاد خسرو شکیبایی همکار بودم، پس از فیلمبرداری منتظر بودیم تا به خانه برویم و در این حین مردم می آمدند تا عکس بگیرند. هوا سرد بود، ما هم از 5 صبح آفیش بودیم و شرایط ویژه ای بود. به مرحوم شکیبایی گفتم بیایید زودتر سوار سرویس شویم که اگر بخواهیم بمانیم تا دو ساعت دیگر هم باید بایستیم و عکس بندازیم.

زنده یاد شکیبایی با همان لحن شیرین شان گفتند: اگر هزار نفر هم بیایند ما باید بایستیم و با همه عکس بگیریم. عیبی ندارد بگذار شب بگردد. آن موقع من سنم کم بود ولی از حرف خودم خجالت کشیدم. از آن روز همواره می ایستم و عکس می گیرم و همواره این صحبت آویزه گوشم است.

او در صحبت های خود همچنین به علاقه داشتن به شغل پرستاری اشاره نمود و گفت: این شغل را دوست دارم و به صورت کلی از انجام هر کاری که باعث گردد حال اطرافیان و مردمم خوب گردد استقبال می کنم.

او از ایفای نقش در بخش ویژه در نقش یک پرستار اطلاع داد و گفت: در سریال سایه تنهایی هم در نقش یک پرستار ظاهر شدم. در دوران کرونا با واژه های بسیاری آشنا شدم. مثلا ما تا قبل از این دوران مگر چقدر از واژه پروتکل استفاده می کردیم. اما هیچ وقت نسبتی با فضای مجازی نداشته ام و از آن دورم به همین دلیل حاشیه کمتری برایم ایجاد شده است.

منبع: همگردی

به "خاطره فریبا متخصص از خسرو شکیبایی درباره عکس انداختن با مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره فریبا متخصص از خسرو شکیبایی درباره عکس انداختن با مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید