دولت سهم خود از تامین اقتصادی قطار شهری کرج را پرداخت می نماید

به گزارش هوای اصفهان، خبرگزاری خبرنگاران- سیدابراهیم رئیسی در جریان این بازدید، ضمن ابراز ناخشنودی از تطویل بیش از حد احداث پروژه قطار شهری در کرج، صرف مدت 15 سال برای پروژه که هنوز نیمه تمام است را غیرقابل قبول خواند و از مدیران پروژه خواست برای تکمیل بخش های به جامانده پروژه برنامه زمان بندی دقیق ارائه نمایند.

دولت سهم خود از تامین اقتصادی قطار شهری کرج را پرداخت می نماید

به گزارش سرویس سیاسی هوای اصفهان، رئیسی با تاکید بر برطرف موانع موجود بر سر تامین اعتبار تکمیل این پروژه، از دست اندرکاران و مدیران آن خواست، پیشنهادهای خود را برای روش های تامین اقتصادی پروژه به دولت ارائه نمایند و اضافه کرد: دولت کوشش خواهد نمود سهم خود از تأمین اقتصادی این پروژه را هر چه سریع تر پرداخت کند.

اجرای پروژه قطار شهری کرج از سال 85 شروع شده اما به علت عدم تأمین منابع مورد احتیاج عملا به شکل نیمه کاره به جامانده است. کرج اولین کلانشهر بعد از تهران است که کلنگ قطار شهری را بر زمین زده اما به علت مسائل موجود در جهت تامین اعتبار پروژه، نسبت بهرئیس جمهور در ادامه برنامه های سفر به استان البرز با حضور در بخشی از پروژه در حال اجرای قطار شهری کرج در جریان جزئیات و فرایند اجرای این پروژه عمرانی نهاده شد.

کلانشهرهای دیگر همانند اصفهان، شیراز و مشهد در این زمینه دچار عقب ماندگی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دولت سهم خود از تامین اقتصادی قطار شهری کرج را پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت سهم خود از تامین اقتصادی قطار شهری کرج را پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید