معرفی سریال هایی که تماشای آن ها در گرم ترین فصل سال توصیه می گردد

به گزارش هوای اصفهان، تابستان همواره فرصت بی نظیری برای تماشای سرگرم کننده ترین سریال هایی است که انگار برای این فصل ساخته شده اند.

معرفی سریال هایی که تماشای آن ها در گرم ترین فصل سال توصیه می گردد

به گزارش، وقتی گرم ترین فصل سال شروع می گردد، همه ما به تفریحاتی فکر می کنیم که می توانیم در این فصل خاطره انگیز داشته باشیم. با این حال تابستان سال 99 یک تفاوت عمده با تابستان های قبلی دارد و آن شیوع ویروس کرونا است. ویروسی که به نظر می رسد قرار نیست به این زودی ها ما را رها کند و باید به زندگی با آن عادت کنیم؛ بنابراین تابستان سال جاری یک فرصت بی نظیر برای در خانه ماندن و لذت بردن از تفریحاتی است که می تواند فاصله گذاری اجتماعی را به همراه داشته باشد و یکی از آن ها تماشای سریال های تلویزیونی جذابی به نظر می رسد که فضا و مضمونی مناسب با تابستان دارند.

سریال های تلویزیونی همواره جذاب و سرگرم نماینده هستند، اما انتخاب عناوینی که برای تماشا در تابستان مناسب تر باشند به وسواس خاصی احتیاج دارد. چون درباره سریال هایی صحبت می کنیم که قرار است آن رهایی و آسودگی فصل تابستان را به تماشاگرشان منتقل نمایند. فصلی که همواره به گرمی و دلنشین بودن شهرت دارد و می تواند میزبان خیل عظیمی از خاطره ها باشد؛ بنابراین در تابستان سریال های کمدی و هیجان انگیز، جذاب تر از سریال های درام و رازآلود هستند. از سوی دیگر، شاید بیشتر سریال بین های حرفه ای تماشای سریال هایی که فضای سرد و تاریکی دارند را برای فصلی گرم با روز های طولانی و داغ مانند تابستان نمی پسندند.

کدام فیلم ها بیشترین سرچ را در گوگل داشتند؟ +تصاویر

در ادامه چهار سریال مناسب برای تابستان را به شما معرفی می کنیم که در میان روز های گرم این فصل دوست داشتنی، زمان زیادی از شما نمی گیرند. از آن جایی که بخش عظیمی از داستان فیلم نامه این سریال ها براساس دیالوگ های کمدی و صحنه های اکشن شکل گرفته احتمالا درگیری ذهنی زیادی هم برای شما به همراه ندارند؛ بنابراین اگر دوست دارید با چند سریال جذاب و دوست داشتنی یک تابستان کرونایی، اما خاطره انگیز را تجربه کنید، شاید این پنج سریال عناوین مناسبی برای شما باشند.

اشتباه نکنید. اگرچه آبشار جاذبه یک انیمیشن بچگانه به نظر می رسد، اما شخصیت ها و فیلم نامه آن به شکلی هوشمندانه در سرگرم کردن تماشاگران عظیمسال هم پیروز هستند. با یک انیمیشن مرموز و هیجان انگیز روبرو هستیم که لایه های آشکار و پنهانی از کمدی را یدک می کشد و هرگز از شگفت زده کردن تماشاگرش هم ترسی ندارد. این گنجینه ارزشمند از نکات جادویی و داستان های خارق العاده ای بهره می برد که در جذب کردن هر مخاطب منحصربه فردی، یک نقشه منحصربه فرد دارند.

به عبارت دیگر، آبشار جاذبه به تعداد تماشاگرانش هم راه های بی شماری برای ارتباط با آن ها ایجاد می نماید؛ بنابراین با سریالی انیمیشنی روبرو هستیم که روی مرز باریکی از احساسات تلخ و شیرین حرکت می نماید. گاهی ممکن است با تماشای یک اپیزود سریال آبشار جاذبه از شدت خنده بی هوش شوید و گاهی هم ممکن است آن قدر گریه کنید که تماشای ادامه سریال را غیرمنطقی بدانید.

شخصیت پردازی سریال به شخصیت های اصلی اش یاری می نماید تا به معنای واقعی کلمه درگیر بحران های داستان شوند و این جذابیت های باورنکردنی هر تماشاگری را جذب خود می نماید. از قلم نیاندازید که سریال دو نوع اپیزود کلی دارد. گروه اول، اپیزود هایی هستند که داستان اصلی سریال را به جلو می برند و گروه دوم اپیزود هایی لقب می گیرند که داستان های فرعی را روایت می نمایند.

چرا باید سریال آبشار جاذبه را در تابستان تماشا کنیم؟ داستان سریال درباره یک خواهر و برادر دوقلویی به نام های دیپر و میبل پاین است که برای تعطیلات تابستان به شهر کوچک گرویتی فالز می فرایند. این شهر در نقطه ای دورافتاده و ناشناخته ای در میان جنگل های کاج و کوهستان های برفی قرار گرفته و عمو اِستن، عموی عظیم بچه ها که آن جا زندگی می نماید، از آن ها میزبانی می نماید.

عمو استن صاحب یک مغازه توریستی است که با سوغاتی ها و محصولات تقلبی و جعلی از گردشگران منطقه پول می گیرد. اما گرویتی فالز یک شهر معمولی نیست. هر کجای این شهر دورافتاده موجودات مرموز و عجیبی زندگی می نمایند که تعامل با آن ها می تواند خطرناک و عجیب باشد. این سریال در دو فصل پخش شد و در سال 2016 به انتها رسید.

سریال پدر کوچولو یکی از دیده نشده ترین سیتکام های چند سال اخیر است. یک سریال کمدی جذاب که اگرچه داستان پیچیده و شخصیت های عمیق زیادی ندارد، اما به خوبی در ارتباط با تماشاگرش پیروز است و داستان های کوچک و کمدی های کوچک تر آن هر بیننده ای را به خنده وا می دارد. این سریال از سال 2012 تا سال 2017 و در شش فصل و 100 اپیزود پخش شد. اگر به سریال های کمدی علاقه دارید، سریال پدر کوچولو انتخابی منطقی به نظر می رسد.

چرا باید سریال پدر کوچولو را در تابستان تماشا کنیم؟ این سریال براساس سریالی تلویزیونی در دهه 80 میلادی با نام سه مرد و یک بچه ساخته شده و داستان آن درباره پسری بیست و چند ساله به نام بنجامین است که در کنار برادر و دوستانش زندگی می نماید. صبح یک روز به ظاهر معمولی، زنگ خانه بنجامین به صدا درمی آید و مرد داستان ما متوجه می گردد یک نوزاد به همراه نامه ای که چرایی حضور او را شرح می دهد، پشت در خانه منتظر او هستند. حالا بنجامین و خانواده کوچکش باید با سبک جدیدی از زندگی کنار بیایند که احتمالا برای آن ها باورکردنی نیست.

سریال مانند همه کمدی های سیتکام از دکور های ساختگی و خنده های تماشاگران استفاده می نماید تا فضای تئاتری-کمدی اش را بیشتر نمایش دهد. اگر به دنبال یادگیری و تقویت زبان انگلیسی در تابستان 99 هستید، سریال پدر کوچولو یک گزینه بی نظیر است، چون دیالوگ های پیچیده و دشواری ندارد و اصطلاحات ساده آن به گسترش دایره لغات شما یاری شایانی می نمایند. شخصیت های سریال هم جز برای سرگرم کردن و خنداندن تماشاگر هیچ وظیفه ای ندارند و این یعنی با عنوانی خاطره انگیز روبرو هستیم که می تواند تابستان خوبی برای شما بسازد.

وقتی از ژانر ترسناک در عناوین زامبی محور صحبت می کنیم، همه چیز به پیش و پس از پخش سریال مردگان متحرک تقسیم می گردد. پخش این سریال از سال 2010 شروع شد و پس از 10 سال و 10 فصل و 146 اپیزود هنوز هم ادامه دارد. این سریال شبکه AMC از همان ابتدای پخش محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد و سال ها رکورددار تعداد بیننده و دانلود های غیرقانونی بود. اگرچه مردگان متحرک در سال های اخیر از جذابیت های ابتدایی اش فاصله گرفته، اما هنوز هم سریال سرگرم نماینده و هیجان انگیزی است.

چرا باید سریال مردگان متحرک را در تابستان تماشا کنیم؟ داستان این سریال درباره یک افسر پلیس است. او پس از آن که در یک بیمارستان به هوش می آید، متوجه می گردد دنیای پیرامونش تغییرات بسیاری را تجربه نموده و یک ویروس مرگبار تمدن انسانی را نابود نموده و بسیاری از انسان ها را به زامبی های خونخواری تبدیل نموده که با کشتن مردم، آن ها را هم به زامبی تبدیل می نمایند. این افسر پلیس در این دنیای آخرالزمانی باید به دنبال خانواده اش باشد.

اما آن چه از زامبی ها خطرناک تر است، انسان هایی هستند که در این دنیای بی نظم دلیلی برای قانون مداری ندارند؛ بنابراین داستان سریال به مرور از کلانتر فاصله می گیرد و به شخصیت هایی می پردازد که قرار است هیجان بیشتری به داستان تزریق نمایند. به اعتقاد تماشاگران و منتقدان سریال مردگان متحرک چند فصل ابتدایی سریال، چون تمرکز دقیقی روی درگیری انسان ها و زامبی ها دارد، لقب یکی از سرگرم نماینده ترین سریال های تاریخ را کسب می نماید. با این حال فصل های اخیر سریال مردگان متحرک تقریبا از دنیای آخرالزمانی ابتدایی فاصله گرفته و بیشتر به روابط انسانی می پردازد.

تابستان کرونایی سال جاری یک فرصت مناسب برای تماشای مردگان متحرک است. هیجان بی نظیر سریال برای تماشای مداوم اپیزود های آن زیر باد خنک کولر می تواند به یک خاطره به یادماندنی تبدیل گردد. به ویژه وقتی با یک سریال جذاب با شخصیت های دوست داشتنی و خاطره انگیز روبرو هستیم، باید منتظر جذابیت بیشتر باشیم.

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معرفی سریال هایی که تماشای آن ها در گرم ترین فصل سال توصیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال هایی که تماشای آن ها در گرم ترین فصل سال توصیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید