سریال و پخش خانگی

سکانسی از سریال نون خ که پربازدید شد

پای جمله معروف که کار خودشونه به سریال نون خ هم باز شد.

3 فروردین 1402

10 فیلم انیمه مجذوب کننده و دیدنی که باید برنده جایزه اسکار برترین انیمیشن سال می شدند

در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با 10 مورد از برترین انیمه های ژاپنی آشنا کنیم که شایستگی جایزه اسکار بخش برترین انیمیشن سال را داشتند.

24 اسفند 1401

موسیقی فیلم به تنهایی می تواند اثری مستقل باشد

یک آهنگساز گفت: موسیقی فیلم می تواند در عین پیوند با داستان سینمایی اثر مستقلی باشد که مخاطب بدون تماشا آن تمام درونیات آهنگساز را دریابد.

3 مهر 1401

سینمای مستند پیشرو بودن خود را از دست داد

به گفته یکی از مستند سازان؛ سینمای مستند پیشرو است و خوشبختانه از جامعه عقب نمانده و شاید ما دست اندر کاران صنف عقب مانده ایم.

24 شهریور 1401

نوید محمدزاده: همه رویایم به واقعیت تبدیل شد ، این فیلم را که دیدم ناگهان گریه کردم

نوید محمدزاده بازیگر سینما که پس از حواشی جشنواره فیلم کن در رسانه ها و فضای مجازی حضور کمرنگی داشت، پایان برخلاف برخی پیش بینی ها در جشنواره فیلم ونیز برای نمایش فیلم شب،داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند حاضر شد.

20 شهریور 1401

امشب آخرین مهلت توزیع کارت کنکوری ها؛ شروع رقابت داوطلبان از فردا

اولین روز رقابت داوطلبان آزمون سراسری سال 1401 از فردا چهارشنبه هشتم تیز شروع می گردد و داوطلبان تا آخر وقت امروز فرصت دارند به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

31 تیر 1401

سریال کره ای قلب خونین؛ دسیسه و عشق در دربار چوسان

سریال قلب خونین از همان لحظۀ اولی که شروع می شود بیننده را با خودش درگیر می کند. در سکانس شروعین قسمت اول ما مقامات دربار چوسان را می بینیم که در حیاط قصر زانو زده اند و با فریاد و التماس از امپراطور می خواهند که ولیعهد لی تائه (با بازی لی جون) را از مقامش...

16 تیر 1401

دانلود قسمت دوم سریال جیران با حجم رایگان

دانلود قسمت 2 سریال جیران از ساعت 8 صبح آدینه 29 بهمن ماه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت دوم سریال جیران با بالاترین کیفیت و نو به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

12 خرداد 1401

پیشنهاد سریال: جداسازی یا Severance با ایده ای کاملا نو

سریال ها و فیلم هایی که ایده و خط داستانی تکراری دارند، درصد زیادی از محتواها را تشکیل می دهند. اصلا در ژانر علمی تخلی و فانتزی که ایده های تکراری بیداد می نمایند: سفرهای زمانی، کلون کردن، درگیری با مهاجمان فرازمینی و …

27 اردیبهشت 1401

نون خ برای نوروز 1401 آماده می گردد؟

تهیه کننده نون خ از فراوری و پخش این سریال در سال 1402 اطلاع داد.

26 فروردین 1401

واکنش تند منوچهر هادی به سانسور نیسان آبی

منوچهر هادی در اعتراض به سانسور سریال نیسان آبی در اینستاگرام نوشت: ماسکم برای کرونا نیست. بگذارید در سکوت و با احترام کارمان را انجام دهیم.

4 اسفند 1400

دوبلوری قدیمی که ترجیح می دهد صدایش را دیگر کسی نشنود

ایسنا/ مدتی است که نه کار می نماید و نه تمایلی به مصاحبه و حرف زدن با خبرنگارها دارد. شاید کرونا و این روزهای تلخ و از دست دادن عزیزان، علت این همه سکوت و بی علاقگی حتی برای یک احوال پرسی ساده باشد از سوی صدای ماندگاری که شنیدنش حتی برای لحظه ای مخاطب را...

22 شهریور 1400

نارگیل از 18 شهریور می آید

تهران (پانا) - سریال نارگیل به کارگردانی مشترک سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی پنجشنبه ها پخش می شود.

17 شهریور 1400

چرا مریم سعادت دردسرهای بزرگ 1 را بیشتر دوست دارد؟

تسنیم/ مریم سعادت، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون می گوید وقتی با مردم در کوچه و خیابان روبرو می گردد درباره سریال دردسرهای بزرگ با او صحبت می نمایند. بخش هایی از صحبت های مریم سعادت را مرور می کنیم.

23 مرداد 1400

بازیگر پایتخت به سریال جلیل سامان پیوست

تهران (پانا) - نسرین نصرتی که بازیگر سریال پایتخت با زیرخاکی به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا و کارگردانی جلیل سامان به تلویزیون برمی شود.

30 خرداد 1400

فجر زیر سایه کرونا خبرنگاران

جشنواره سال جاری، جشنواره بازیگران بود. فیلم ها برای باور پذیر کردن داستان ها و موقعیت های شان مسئولیت زیادی به دوش بازیگران گذاشته بودند و به جز مواردی معدود، بازیگران حتی در نقش های فرعی نیز به خوبی از عهده کار بر آمده بودند.

29 فروردین 1400

مینی سریال واندا ویژن جهش یافتگان را وارد دنیای سینمایی مارول می کند

تا همین اواخر، جهش یافتگان در دنیای سینمایی مارول وجود نداشتند. در اواخر دهه 90 میلادی، استودیوی مارول ایده جهش یافتگان را به همراه مردان ایکس به استودیوی فاکس قرن بیستم فروخت و استودیوی فاکس این ایده ها را رها نمی کرد.

18 فروردین 1400

خاطره فریبا متخصص از خسرو شکیبایی درباره عکس انداختن با مردم

فریبا متخصص با انتقاد از اینکه هنوز هم بسیاری پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا را رعایت نمی نمایند و از بازیگران درخواست عکس سلفی دارند، در عین حال خاطره ای از مرحوم خسرو شکیبایی درباره عکس دریافت بازیگران با مردم را روایت کرد که البته به...

29 اسفند 1399

پیمان معادی؛ ناگهان بازیگری

ستاره بخت پیمان معادی بلند است، اما موفقیتش را نمی توان به شانس و اقبال گره زد. استعداد و پشتکار به همراه استفاده از موقعیت های طلایی باعث شده حرکتش در سینما رو به رشد باشد. پیش تر اشاره ای کوتاه به این جهت کردیم: وقتی پیمان معادی در سال 87 نخستین بار به...

30 دی 1399

حاشیه هایی که هر سال گریبان کلاه قرمزی را می گیرد

اعلام زود هنگام حضور کلاه قرمزی در جدول پخش برنامه های نوروزی هم نتوانست به حواشی این مجموعه تلویزیونی که در هفته های آخر سال گریبانش را می گیرد سرانجام دهد.

8 آذر 1399
تعداد: (25)