نبود آموزش های کاربردی نقص عظیم بازار کار است

به گزارش هوای اصفهان، خبرنگاران/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نبود آموزش های کاربردی و مهارت آموزی درست نقص بزرگی در بازار کار استان به شمار می رود.

نبود آموزش های کاربردی نقص عظیم بازار کار است

ابراهیم زارعی در جلسه ساماندهی شرایط معیشت زنان مرزنشین با بیان اینکه نبود مهارت و آموزش های کاربردی تاثیر زیادی در عدم اشتغال و کارآفرینی ایجاد می نماید، اظهار کرد: آموزش ها و مهارت هایی که به افراد ارائه می گردد باید کاربردی و تضمین نماینده اشتغال پایدار باشد که متاسفانه غیاب این گزینه مایه عذاب شده است.

وی بیان نمود: اگر اشتغال و یا یک کار تولیدی در مناطق مرزی و روستایی ایجاد می گردد باید در ادامه به فکر بازاریابی و فروش آن نیز بود.

وی در ادامه سخنان خود به بازتاب خبری وجود 150 زن کولبر در مناطق مرزی استان و شهرستان مریوان نیز واکنش نشان داد و گفت: بنا به گزارشات موجود و تاکید فرماندار شهرستان مریوان، وجود چنین امری صحت ندارد و تنها ساخته و پرداخته رسانه های بیگانه است.

زارعی با بیان اینکه ما در هر صورت موظف به رسیدگی به شرایط خانواده های نیازمند و خصوصا زنان سرپرست خانوار در مناطق مرزی که درآمدی ندارند هستیم، گفت: طی دو هفته آینده نهادهای حمایتی و دستگاه هایی که در این خصوص مسئولیت دارند باید یک طرح کامل و جامع جهت ساماندهی معیشت زنانی که در مناطق مرزی زندگی می نمایند ارائه و نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه ما منکر شرایط سخت معیشتی مردم و خصوصا بعضی ساکنان مناطق مرزی نیستیم اضافه نمود: با وجود همه این مسائل دولت هم گامهای بسیار مهمی در جهت بهبود معیشت ورفاه محرومین برداشته که از آن جمله می توان به تحویل هزار و 700 واحد مسکونی محرومین در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره نمود.

زارعی اضافه نمود: در دو سفر معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به کردستان اعتبارات بسیار قابل توجهی به استان اختصاص یافت که متاسفانه رسانه های خودمان به روش بسیار بد آن سفرها را تخریب کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نبود آموزش های کاربردی نقص عظیم بازار کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبود آموزش های کاربردی نقص عظیم بازار کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید