نشاسته برای شادابی پوستتان مثل معجزه است

به گزارش هوای اصفهان، برخی از افراد در پی پر شدن صورت و بعلاوه شفافیت پوست خود هستند. شما برای رسیدن به این خواسته می توانید از مواد طبیعی بهره ببرید.

نشاسته برای شادابی پوستتان مثل معجزه است

شادابی پوست با نشاسته یک راه چاره عالی است تا شما همیشه جوان تر به نظر برسید. نشاسته به علت وجود ویتامین ها و مواد معدنی، یک ماده بسیار مفید برای پوست محسوب می گردد، به همین علت برای ماسک های زیبایی استفاده می گردد. نشاسته پوست را از سلول های مرده پاک و جوش ها را خشک می نماید. بعلاوه پوست نرم تر و زیباتر به نظر می رسد. همراه مجله اینترنتی هوای اصفهان باشید.

شادابی پوست با نشاسته

ماسک صورت با نشاسته می تواند به عنوان یک روش طبیعی برای نرم کردن و آبرسانی پوست صورت استفاده گردد. نشاسته یک ماده طبیعی است که از جوانه گندم، ذرت، سیب زمینی و برنج به دست می آید. این ماده با ایجاد یک لایه کرمی روی پوست، می تواند به خوبی از خشکی و پوست های ترک خورده جلوگیری کند.

برای تهیه ماسک صورت و برای شادابی پوست با نشاسته مراحل زیر را دنبال کنید:

مواد لازم:

  • یک قاشق غذاخوری نشاسته
  • یک قاشق غذاخوری آب گرم
  • یک قاشق چایخوری عصاره آلوئه ورا

طرز تهیه:

  • در یک کاسه کوچک، نشاسته را با آب گرم مخلوط کنید تا یک ترکیب خمیری به دست آید.
  • عصاره آلوئه ورا را به مخلوط نشاسته اضافه نموده و خوب مخلوط کنید.
  • ماسک حاصل را بر روی صورت خود بمالید و برای حداقل 20 دقیقه بگذارید تا بماند.
  • سپس با آب گرم صورت خود را بشویید و خشک کنید.

در نهایت، پوست شما با این ماسک نرم و آبرسانی خوبی خواهد داشت. توجه داشته باشید که برای داشتن برترین نتیجه، بهتر است این ماسک را هفته ای یک بار تهیه نموده و بهره ببرید.

علاوه بر ماسک صورت با نشاسته، بعضی راهکارهای دیگری نیز برای روشن کردن و صاف کردن پوست صورت وجود دارد که می توانید آن ها را تجربه کنید. در زیر به بعضی از این روش ها اشاره شده است:

ماسک صورت با ژله: می توانید یک ماسک صورت با ژله طبیعی تهیه کنید. برای این کار، یک قاشق چایخوری ژله آلوئه ورا را با چند قطره عصاره رز و چند قطره عصاره خیار مخلوط نموده و به صورت یکنواخت بر روی پوست صورت خود بمالید. بعد از 15 دقیقه، ماسک را با آب گرم شسته و خشک کنید.

ماسک صورت با آرد نان: می توانید با استفاده از آرد نان، یک ماسک صورت طبیعی تهیه کنید. برای این کار، دو قاشق غذاخوری آرد نان، یک قاشق چایخوری عصاره نارنج، یک قاشق چایخوری عصاره خیار و یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را با هم مخلوط نموده و به صورت یکنواخت بر روی پوست صورت خود بمالید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب ریزش موی شدید را با روغن های گیاهی از بین ببرید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "نشاسته برای شادابی پوستتان مثل معجزه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشاسته برای شادابی پوستتان مثل معجزه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید