چشم انداز تماشایی قله های برفی و طبیعت بکر منطقه تیتِن

به گزارش هوای اصفهان، منطقه کوهستانی تیتِن()، در شمال ایالت وایومینگ و هم مرز با

چشم انداز تماشایی قله های برفی و طبیعت بکر منطقه تیتِن

منطقه کوهستانی تیتِن()، در شمال ایالت وایومینگ و هم مرز با ایالت آیداهو قرار گرفته است. این منطقه به عنوان بخشی از کوهستان راکی و به لطف زیبایی ها و چشم اندازهای بکر و دست نخورده خود، مورد توجه بوده و بازدیدکنندگان فراوانی دارد. قلل مرتفع متعددی در این منطقه واقع شده اند که بلندترین آنها 4200 متر ارتفاع دارد و تیتِن بزرگ () نامیده می گردد.

آب شدن برف های فرو نشسته بر این قلل، دریاچه ای درخشان، زلال و بی نظیر را شکل داده که بر زیبایی و دلفریبی هر چه بیشتر محیط افزوده است.

شاید بارزترین نکته ای که می توان در رابطه با این کوهستان به آن اشاره نمود، نبود دامنه تعیینی برای این کوه ها است. در واقع این منطقه، قلل از قسمت های سراشیب پایین تا نوک، به صورت تعیین فاقد هر گونه دامنه است.این در حالی است که این قلههای با شکوه پوشیده با برف، توسط جنگلی سرسبز و انبوه در برگرفته شده اند. فضایی سبز و باشکوه که در فصل بهار و تابستان با گنجینه ای تماشایی از گل های رنگارنگ، لباسی نو به تن می نماید.

Grand teton Mountains at sunset Wyoming USA

در این منطقه که به عنوان پارک ملّی و تفریحی نیز شناخته می گردد، فعالیت های متعدد ورزشی و تفریحی برگزار می گردد که از آن جمله می توان به کوهنوردی، راهپیمایی، ماهیگیری، اسب سواری، قایق سواری، برگزاری اردو و کمپ های تفریحی و دیگر امکانات و ویژگی های منحصربفرد اشاره نمود.در تمام ایام سال می توان به این ناحیه سفر کرد، هر چند فصل تابستان با برگزاری تورهای متعدد و فعالیت های جانبی، گزینه بهتری به نظر می رسد. این منطقه تنها 20 کیلومتر با درّه جکسن () فاصله دارد.امید آنکه از این گشت و گذار کوتاه تصویری نیز لذت برده باشید.منبع placestoseeمنبع: کجارو

به "چشم انداز تماشایی قله های برفی و طبیعت بکر منطقه تیتِن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم انداز تماشایی قله های برفی و طبیعت بکر منطقه تیتِن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید