چگونه بفهمیم مردی متاهل است یا مجرد؟

به گزارش هوای اصفهان، برخی مردان تنوع طلب در پی روابط خارج از ازدواج هستند و سعی می نمایند خود را مجرد جلوه دهند.

چگونه بفهمیم مردی متاهل است یا مجرد؟

بسیاری از مردان متاهل به دلایل مختلف از سردی روابط با همسرشان گرفته تا تنوع طلبی شخصی، در پی تجربه هایی خارج از ازدواج هستند که بسیاری از دختران را دچار سردرگمی در روابط و آسیب عاطفی می نمایند. در این مطلب از هوای اصفهان به بیان نشانه های متاهل بودن مردان می پردازیم.

نشانه های متاهل بودن مردان

مردان متاهل برای اینکه شانس ارتباط با شما را از دست ندهند یا مجبورند دروغ بگویند و یا کاملا بصورت حرفه ای راز خود را از شما مخفی نگه می دارند

داشتن چندین خط موبایل به صورت همزمان

استفاده از چندین خط تلفن و موبایل (بخصوص موبایل های اعتباری) بسیاری از مردان متاهل از ترس اینکه ردی از خود بجا نگذارند مجبور هستند از شماره های موقت خود برای ارتباط با شما استفاده نمایند و چندین موبایل با خود حمل می نمایند.

صحبت کردن با شما فقط در زمان تعیین

فقط زمان های تعیینی می توانند با شما تلفنی صحبت نمایند. (مخصوصا ساعات اداری) معمولا در شب ها با شما صحبت نمی نمایند یا فقط در برخی از شب ها با شما تماس می گیرند.برخی وقت ها که به او زنگ می زنید، نه جوابی هست و نه خبری و بعد از ساعت ها یک پیامک دریافت می کنید. کلا در جواب دادن تلفن منظم نیستند.بیشتر به وسیله پیامک با شما در ارتباط است و سعی می نماید تماس تلفنی چندانی با شما نداشته باشد.

روزهای آخر هفته ناپدید می شوند

یک مرد متاهل همواره در روزهای تعطیل و آخر هفته برنامه اش پر است و حاضر نیست با شما برنامه خاصی داشته باشد. این مورد در ایام تعطیلات رسمی و عید به اوج خودش می رسد.

پنهان کردن شما از دوستان و خانواده از نشانه های متاهل بودن مردان

مردان متاهل سعی می نمایند شما را از خانواده و دوستان نزدیک خود مخفی نگه دارند و هیچ وقت شما را به آن ها معرفی نمی نماید. هیچ وقت آدرس دقیق خانه اش را به شما نمی گوید و کلا اطلاعات جزئی و دقیقی از خودش فاش نمی نماید و همواره زندگی و سبک او برای شما یک معمای بزرگ است.

شما را به مکان های عمومی نمی برد

یک آقای متاهل هیچ وقت شما را به مکان های عمومی و شلوغ نمی برد. مرد متاهل همواره از ترس اینکه مبادا شناخته گردد سعی می نماید در محل های خلوتی با شما قرار بگذارد. مرد متاهل در مکان های عمومی و قرار دیدار، قدری عصبی است و اضطراب محسوسی در رفتار او مشاهده می گردد و ممکن است رفتارهای خاصی از خودش بروز دهد.

شما را به خانه اش دعوت نمی نماید، از نشانه های متاهل بودن مردان

بیشتر مردان متاهل باید تا یک وقت خاصی در منزل باشند. اگر می بینید که بعد از ساعاتی آشفته به نظر می رسد و احساس می نماید باید سریع تر به منزل برود، به احتمال قوی او یک مرد متاهل است. مرد متاهل هیچ وقت نمی خواهد شما را به خانه اش دعوت کند و سعی می نماید تا شما را متقاعد سازد که در منزل و محل شما قرار دیدار تنطیم کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب رازهایی که زنان هرگز به مردان نمی گویند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "چگونه بفهمیم مردی متاهل است یا مجرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بفهمیم مردی متاهل است یا مجرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید