کاهش 20 درصدی تولید فیلم در سال 2020

به گزارش هوای اصفهان، خبرگزاری خبرنگاران- تولید فیلم در فرانسه در سال 2020 با کاهش 20 درصدی همراه بود و اقدامات حمایتی دولتی و تضمین فیلمبرداری موجب شد پیامد های ناشی از همه گیری کاهش یابد.

کاهش 20 درصدی تولید فیلم در سال 2020

به گزارش خبرگزاری هوای اصفهان به نقل از خبرگزاری فرانسه از پاریس، سال گذشته در فرانسه در مجموع 239 فیلم بلند سینمایی توسط مرکز ملی سینماگرافی و تصاویر انیمیشنی فرانسه تایید شد که با کاهش 20 درصدی همراه بود و طی یک دهه پایین ترین میزان تولید بود.

میزان سرمایه گذاری در فیلم ها 784 میلیون یورو بود که با کاهش 30 درصدی همراه بود. طی ده سال گذشته این سرمایه گذاری ها در اغلب مواقع بیش از یک میلیارد یورو بود. تحت تاثیر همه گیری، سرمایه گذاری های شبکه هیا تلویزیونی در سینما هم به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و با کاهش یک چهارم آن به 205 میلیون یورو رسید. بیشتر فیلم های تولید شده حالا در انتظار بازگشایی سالن های سینما هستند و تعداد اندکی از آن ها تصمیم گرفته اند از نمایش در سینما ها صرف نظر کنند و به طور مستقیم در بستر های اینترنتی عرضه شوند.

سال 2020 با تعطیلی گسترده سالن های سینمایی در زمان قرنطینه یا بازگشایی محدود آن ها به دلیل پروتکل های بهداشتی همراه بود. کمک بالغ بر 24 میلیون یورویی به این حوزه مانع از نابودی اقتصادی و اجتماعی این حوزه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کاهش 20 درصدی تولید فیلم در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 20 درصدی تولید فیلم در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید