گفت وگوی علی باقری با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

به گزارش هوای اصفهان، علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین ملاقات و گفت وگو کرد.

گفت وگوی علی باقری با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

به گزارش گروه سیاست خارجب هوای اصفهان، علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در دور هشتم مذاکرات وین به منظور برطرف تحریم ها در اتریش به سر می برد عصر امروز (سه شنبه) با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ملاقات و گفت وگو کرد.

باقری بعلاوه پس از این ملاقات با نمایندگان سه کشور اروپایی و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت وگوها ملاقات می نماید. مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران بعلاوه امروز با انریکه مورا ملاقاتی دوجانبه داشت.

باقری دیروز نیز با الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش ملاقات نموده بود.

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران 11 آذر ماه نیز با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین ملاقات و گفت وگو نموده بود.

دور هشتم مذاکرات وین برای برطرف تحریم های آمریکا بعد از تنفسی 11 روزه برای مشورت هیأت ها با مرکز ها 19 بهمن از سر گرفته شد و هنوز هم در سطوح و چارچوب های مختلف در شهر وین در جریان است. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) در توئیتی با اشاره به گفت وگوی تلفنی اش با همتای انگلیسی و با بیان اینکه توافق خوب در وین در صورت واقع بینی طرف غربی دست یافتنی است، خاطرنشان کرد که دریافت طلب ایران از انگلیس در جهت درست واقع شده است. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس

به "گفت وگوی علی باقری با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی علی باقری با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید