بازی رایانه ای و کنسول بازی

7 ویژگی که باید هنگام خرید لپتاپ قدرتمند به آن ها دقت کنید

فرایند خرید لپتاپ با کارایی بالا شاید در وهله اول یک روند خسته کننده و طاقت فرسا به نظر برسد اما با در نظر گرفتن چند نکته، فرایند خرید لپتاپ با کارایی بالا دیگر چالش برانگیز نخواهد بود.

22 آبان 1402

پلی استیشن وی آر 2 در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد

سونی بالاخره به صورت رسمی بازه زمانی انتشار هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 را تعیین کرد. طبق اطلاعیه ای که در شبکه های اجتماعی پلی استیشن بیان شده است، آن ها قصد دارند پلی استیشن وی آر 2 را در اوایل 2023 عرضه نمایند.

5 شهریور 1401

ببینید؛ سونی از دسته پلی استیشن برای آیفون رونمایی کرد

سونی در نتیجه تلاش های خود برای ورود بیشتر به بازار لوازم جانبی، یک دسته تازه برای موبایل های آیفون با نام Backbone One معرفی کرده است.

14 مرداد 1401

5 کتاب که ایلان ماسک توصیه می نماید برای موفقیت بخوانید

افراد پیروز ارزش عادت های خوب را می دانند و مطالعه چیزی است که همه افراد عظیم و پیروز از آن بهره می برند. کتاب ها ذهنمان را باز می نمایند و در شکل گیری هویت ما نقش بسزایی دارند.

23 مرداد 1400

بازی تاکتیکی متال اسلاگ برای کامپیوتر معرفی گردید؛ بازگشت هیجان!

شرکت Dotemu در طی مراسم Summer Game Fest از شماره جدید مجموعه هیجان انگیز متال اسلاگ (Metal Slug) رونمایی کرد و خبر از برگشت یکی از جذاب ترین بازی های نوستالژیک برای کامپیوتر داد. بازی Metal Slug Tactics به عنوان یک اثر نقش آفرینی تاکتیکال در تاریخ نامشخصی روی شبکه استیم منتشر...

17 تیر 1400

ساخت سایلنت هیل بعدی به یک استودیوی برجسته ژاپنی سپرده شده است

در سال های اخیر هواداران بازی سایلنت هیل و همچنین دیگر آثار برجسته شرکت کونامی به خاطر بی خیالی این شرکت نسبت به این بازی های ارزشمند، دل خوشی از کونامی نداشته اند و با افسوس سرنوشت بازی های دلخواه خود را دنبال نموده اند. با این حال، به نظر می رسد که بازار...

5 فروردین 1400