بهداشت دهان و دندان

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی دارد و در طول میلیون ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش نموده است.

22 فروردین 1402

کتاب مغازه جادویی ، کوشش یک جراح مغز و اعصاب برای کشف اسرار مغز و قلب

پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز در خصوص چیز های خارق العاده ای است که وقتی از قدرت مغز و قلب استفاده می کنیم رخ می دهد.

23 مرداد 1401

کاربرد انواع دهانشویه چیست؟

انواع دهانشویه ها چه کاربردی دارند؟ کدام دهانشویه برای دندان ها مناسب است؟ پس از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، استفاده از دهانشویه می تواند ظاهری زیبا و تمیز به دندان شما ببخشد. اما همه دهانشویه ها به طور یکسان ساخته نمی شوند و انواع مختلفی دارند.

11 مرداد 1401

راه های تشخیص برنج مرغوب و نا مرغوب

برنج جزء جدا نشدنی سفره های ایرانی است، اما مردم سایر نقاط جهان نیز به این ماده غذایی علاقه زیادی دارند. برنج تنوع و کیفیت متفاوتی دارد. بنابراین، دانستن ویژگی های یک برنج با کیفیت می تواند هنگام خرید در تشخیص برنج مرغوب و نا مرغوب به شما یاری کند. برنج...

1 تیر 1401

5 حرکت ورزشی برای داشتن فک زاویه دار و خوش فرم

نخستین چیزی که مردم با تماشا شما به آن توجه می نمایند، چهره تان است. به همین علت، بسیاری از ما کوشش می کنیم ظاهری آراسته و چهره ای دل نشین داشته باشیم. پژوهش ها نشان داده اند که مجذوب کننده بودن برای انسان ها بسیار مهم است و همین موضوع منجر به شکل گیری روابط...

21 شهریور 1400

فواید بی نظیر جو دوسر در رژیم غذایی بچه ها

به نقل از اکسپرس، جو دوسر یکی از وعده های غذایی سالم است که برای سلامتی کودک شما مفید است، زیرا منبع مهمی از کربوهیدرات است و حاوی درصد بالایی فیبر، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی است و علاوه بر اثربخشی در کاهش کلسترول، سرشار از مواد مغذی است.

5 شهریور 1400

با مسواک و نخ دندان، سرطان گوارشی نمی گیرید!

نتایج یک مطالعه نشان می دهد بیماری لثه احتمال ابتلا به بعضی سرطان ها را افزایش می دهد.

26 شهریور 1399

شروع فعالیت دندانپزشکی ها با استفاده از سامانه سلامت

دبیر کمیته مشورتی دندانپزشکی ستاد کرونا از راه اندازی سامانه salamat.gov.ir جهت خود اظهاری و مشاهده دستورالعمل های ابلاغی مبتنی بر شواهد علمی دندانپزشکان اطلاع داد.

30 تیر 1399

اینزاگی: کاملاً حق مان بود به فینال صعود کنیم، شادترین جشن تولد عمرم را تجربه خواهم کرد

سرمربی لاتزیو پیروزی تیمش برابر همشهری قرمزپوش در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را حق شاگردانش و نتیجه ای عادلانه دانست.

4 فروردین 1399

عملکرد وزیر علوم زیر ذره بین نمایندگان ، از مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 99 تا منع تحصیل بعضی دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد

برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

26 بهمن 1398